Oficialii Jaguar au dezvăluit o parte din secretele viitorului supercar britanic, C-X75. Prototipul prezentat în 2010 era dotat cu două motoare electrice, precum şi cu două mini-turbine de avion. Producătorul din Regatul Unit a păstrat ideea de hibrid, dar a schimbat turbinele de avion cu un motor de 1,6 litri.
Chiar dacă pare un motor subdimensionat pentru un asemenea model, Jaguar susţine că propulsorul liliputan produce ajutat de un turbocompresor şi de un compresor mecanic nu mai puţin de 500 CP şi ajunge la 10.000 RPM. Motoarele electrice sunt dispuse unul pentru puntea faţă şi unul pentru puntea spate, fiind alimentate de un set de acumulatoare care cântăreşte 200 kg, fiind cea mai grea piesă a maşinii.
În modul sport, adică atunci când propulsorul cu combustie internă este ajutat de motoarele electrice, Jaguar C-X75 ajunge de la 0 la 100 km/h în sub trei secunde, iar viteza maximă va depăşi 320 km/h. Chiar şi în modul eco (unitatea de putere clasică nu este în funcţiune) viitorul supercar britanic se anunţă a fii foarte rapid. 0-100 km/h în doar şase secunde.
Puterea este transmisă permanent celor patru roţi prin intermediul unei cutii de viteze cu şapte rapoarte automatizată. Jaguar susţine că nu a ales o transmisie cu dublu ambreiaj deoarece aceasta ar fi fost prea grea, varianta aleasă de ei fiind cu 100 kg mai uşoară.
Oficialii constructorului britanic susţin că este posibil să vedem varianta finală de design la Salonul Auto de la Paris. Jaguar este încrezător că va fabrica 200 de modele C-X75, iar acestea vor avea un preţ între 700.000 şi 900.000 lire sterline.